«°•.¸ :: منتديات الأصدقاء :: ¸.•°»
منور يا برنس لو مش مسجل يشرفنا تسجيلك ولو مسجل يلا يا باشا الشله كلها مستنياك جوه
منور يا برنس لو مش مسجل يشرفنا تسجيلك ولو مسجل يلا يا باشا الشله كلها مستنياك جوه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
medohac
عضو جديد

نشاط العضو :
عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Left_bar_bleue0 / 1000 / 100عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Right_bar_bleue

كيف تعرفت علينا : 0

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى   عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى I_icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2008 8:30 pm

جايبلكو انهارده موضوع بجد بيكسب فلوس لكل الجادين بدون ما يغرمو اى حاجه
يمكن يكون بيكسب قلبل اوى فى البدايه بس بعد كده هتكسب كتير و ده وعد منى

كيف تتعرف على المواقع الصادقة ؟؟ إن إختيار موقع جيد ليس من المسائل الصعبة أو المحيرة اطلاقا ، خصوصا اذا اتبعنا المنطق و تجنبنا التعجل و الإندفاع ، وفيما يلى بعض الأمور التى تساعد على اختيار الموقع الجيد

أولا : اشترك بعدد قليل من المواقع : فالخطأ الشائع الذى يقع فيه الكثيرون خصوصا المبتدئين ، هو الإشتراك بعدد كبير من المواقع للحصول على عدد اكبر من الايميلات و النقرات ، و مع مرور الوقت يتبن لهم أن المسالة أصبحت صعبة جدا بسبب ضيق الوقت المتاح لهم على الانترنت ، وتزداد الأمور سوءا حينما يتكشف أن أغلب هذه المواقع لن يدفع لهم شيئا

ثانيا : ابتعد عن المواقع المستجدة : من الصعب جدا توقع نجاح موقع لم يبدأ العمل إلا منذ عدة أيام أو أسابيع ، و تذكر دائما أن كل موقع مستجد يأتى مصحوبا بزفة اعلانية وتجد هناك من يقول أنه موقع و يدفع بالفعل و اخر يقول لك انه ممتاز وأمين ، وثالث يدعى أنه يربح الكثير منه ، كل هذا والموقع لم يبدا حتى العمل بصورة جادة و عدد أعضائه لا يتجاوز العشرات

ثالثا : اطلب النصيحة من الآخرين : يمكنك دائما طلب النصيحة بخصوص أى موقع تنوى الإشتراك به ، و ستجد فى المواقع المختصة و المنتديات وأماكن التجمع ، أعضاء قدامى و لهم خبرة كبيرة و نصيحتهم لها قدرها ، فقط تحقق ممن تطلب النصيحة ، فمثلا لو نصحك أحدهم بأن موقع ما جيد ، و بعد اشتراكك به تبين أنه صادق ، فهو يستحق الثناء و اعتبره من الناصحين المخلصين ، والعكس صحيح بالطبع

رابعا : من يمتلك الموقع : مالك الموقع هو شخص مثلى و مثلك يختفى وراء واجهة الموقع التى نراها ، لذلك كلما كان هذا الشخص أمينا و له تاريخ محترم كلما تتوسم فى موقعه خيرا ، و يمكنك التعرف على اسم صاحب الموقع بسهولة و مناقشة تاريخه فى المواقع و المنتديات كما سبق

خامسا : تحقق من أسعار الإعلانات : اقضى بعض الوقت فى التجول داخل صفحات الموقع و التحقق من اسعار الإعلانات بالموقع ، فكلما كانت منطقية و معقولة كلما تأكدت أن الموقع لا ينصب على الأعضاء أو ينوى عدم الدفع لهم فمثلا اذا رايت موقع يعرض على المعلنين دعاية عبارة عن توصيل 1000 نقرة مضمونة العدد ، ربح العضو منها 1 سنت ، ويقدم هذا العرض مقابل 1 دولار ، فاعلم أنه نصاب . أما اذا كان يبيعها بمبلغ 7 دولارات ، فهذا سعر معقول و الموقع مبدأيا يعتبر صادق النوايا

سادسا : تحقق من القائمة السوداء : العديد من المواقع العربية و الأجنبية يقدم هذه الخدمة و يوجد بها صفحات تحتوى أسماء الشركات النصابة و هى كثيرة ، ما عليك الا أن تتحقق من أن اسم الموقع المرغوب فيه ليس موجودا بها

كمية الربح:تخيل الأتي : اشتركت في 10 شركات توجد بكل منها حوالي 20 بانر يوميا في المتوسط ربح لكل منها حوالي سنت اذا ربحك النهائي يكون حوالي 2 دولار يوميا .بدون اي ارباح من

"Referrals "المشتركين علي اسمك
فكلما زاد عدد المشتركين عن طريقك زاد مكسبك الكثير فقد يصل إلى 10 أضعاف

[size=16][b]كيف يمكن دعوة اصدقاء للتسجيل من خلالك
[/b]
[/size]

[size=12][b]لان هذا سبيلكم للربح الكثير من الارباح فيجب ان تهتموا بذلك و هذا سهل جدا فيمكنكم عمل موضوع عن الشركة و وضعه في المنتديات التي تهتم بالربح من الانترنت مثل منتدى برامج نت و غيرها [/b]

و المواقع دى سجل فيها و ادخل على Surf Ads علشان تتفرج على الاعلانات علشان تاخد فلوس و كل اعلان هيجيبلك عداد فوق بيعد 30 ثانيه استنى لغيت ما يجيبلك علامه صح والتلاتين ثانيه دول يخلصو لكل اعلان و بعد كده ادخل على الأاعلان اللى بعدين علشان تسجل من المواقع دى

ملحوظه مهمه جدااا : اول ما تسجل عن طريقى بتاخد 5 سنت و انا باخد 5 سنت يعنى كدا احنا بنفيد يعض و الله العظيم يا جماعه الفلوس دى بتاخدها فعلا وانا مجربها قبل كده و خت الفلوس دى و اى استفسار انا موجود stop_boy2002@hotmail.com

و دى العشر ششركات اللى انا واثق فيهم مليون فى الميه و فعلا بتديك فلوس انما لو لقيت شركه بتتديك 2 دولار وحاجات زى كده فى اليوم اعرف انها من ضمن النصابين

اول ما تدخل كل يوم فى نص ساعه تشوف الأعلانات بتاعت الشركه دى فى نص ساعه بس بتبقى كده جمعت 1 دولا او اكتر و كل ما حد يدخل عن طريقنا بناخد فلوس عليه يعنى انا و انت يلا اسيبكو مع الشركات بئا

ملحوظه مهمه : علشان تاخد ال 5 سينت اللى فى البدايه اول ما تدخل على الموقع اللى انا مدهولك دور على كلمه Join now and receive a $0.05 Sign-up Bonus علشان تبدا صح متزعلش انها فلوس بسيطه بس الشركات دى بتدى الفلوس و الله مش زى الشركات التانيه اللى بتديك 7 دولار فى اليوم و تانى يوم متلاقهاش اصلا :)

(الشركة الأولىعاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Best_30

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Buxto-b1

البنوك التي تتعامل معها الشركة
Alertpay

$الحد الأدنى : 10

سعر الضغطة على الإعلان : 1سنت

سعر الضغطة على الإعلان للريفرل : 1سنت

(الشركة الثانيةعاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Best_30

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى 10bux-b2
paypal,Alertpay

(الشركة الثانيةعاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Best_30

[url=http://www.greatbux.com/index.php?page=home&r=37652]عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Greatbux-b1[/url]

AlertPay - e-gold -liberty reserve

$الحد الأدنى : 5

سعر الضغطة على الإعلان : 1.5 سنت

سعر الضغطة على الإعلان للريفرل .5 سنت

( الشركة الرابعة:عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Best_30

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Foxcash-b1
AlertPay

( الشركة الخامسة :الشركةعاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Best_30

[url=http://earn3.com/?r=medozzz]عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Earn3_com-b3[/url]

AlertPay

$الحد الأدنى : 3

سعر الضغطة على الإعلان : 1 سنت

سعرالضغطة على الإعلان للريفرل : 1 سنت

( الشركة السادسة :الشركةعاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Best_30

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Bux3_com-b3
AlertPay

( الشركة السابعة :الشركةعاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Best_30

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Extra10_com-b1

AlertPay

( الشركة الثامنه:عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Best_30

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Clixmx_com-b3

AlertPay

سعر الضغطة على الإعلان : 0.1 سنت

سعر الضغطة على الإعلان للريفرل : 0.1 سنت

( الشركة التاسعة :الشركةعاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Best_30

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى World-clix_com-b1

AlertPay

( الشركة العاشرة :الشركةعاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Best_30

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Uronlinbux_com-b1

AlertPay

[/size]
prince_of_evening
عضو جديد

نشاط العضو :
عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Left_bar_bleue0 / 1000 / 100عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Right_bar_bleue

كيف تعرفت علينا : 0

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى   عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى I_icon_minitimeالإثنين يونيو 30, 2008 12:05 pm

مشكوووووووووووووووووووووووووووور

عاوز تكسب فلوس حقيقيه و بالدولار و متكونش نصبايه زى الباقى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-