«°•.¸ :: منتديات الأصدقاء :: ¸.•°»
منور يا برنس لو مش مسجل يشرفنا تسجيلك ولو مسجل يلا يا باشا الشله كلها مستنياك جوه
منور يا برنس لو مش مسجل يشرفنا تسجيلك ولو مسجل يلا يا باشا الشله كلها مستنياك جوه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك

ابن غزة الحر
الشعاع الأسود
ردينة الجزائرية
ماريا
النجمة الفلسطينية
sandyana
وحيدة كا لقمر
ملك الحب
دلوعة الشرق
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
الشاعر الصغير
عضو جديد

ذكر
العمل/الترفيه : : الفن
المزاج : لا شي
نشاط العضو :
رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 Right_bar_bleue

رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك   رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 11:22 am

ممكن نتعرف على الاعرة لاني انا الشاعر الصغير محمدحسين قاسم
الشاعر الصغير
عضو جديد

ذكر
العمل/الترفيه : : الفن
المزاج : لا شي
نشاط العضو :
رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 Right_bar_bleue

رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك   رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 11:58 am

مين اللي عاوز يتعرف علي بكل احترامات والله
وحيدة كا لقمر
:: مشرفة قسم الصحة والجمال ::
وحيدة كا لقمر

انثى
العمل/الترفيه : : طالبة
المزاج : أخر فرفشة
نشاط العضو :
رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك   رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 2:45 am

بارك الله فيك ابن غزة

يعطيك العافية

وشكرا على مشاعرك المحترمة لاهل مصر

بجد هيك كلامك المسلمين

الله يرضى عليك اخي

و بشكرك كمان مرة على كلامك

رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 729790 رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 729790
http://faris7alahlam.mam9.
الوردة الحمراء
عضو جامد جدا
عضو جامد جدا
الوردة الحمراء

انثى
المزاج : اخر فرفشة
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك   رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 3:49 am

السلام عليكم

انا بشكر كل الي ردو على الموضوع

وبشكر صاحبة الموضوع

لانها لما ضافت الموضوع حركت روح الحماسة والجهاد عند الاعضاء

وهذا شفنا من خلال الردرو الي قرأتها

انا اكيد رأي في الموضوع انه كل من مصر والجزائر دولتين عربيتين

وكمان هما التنتين بيقعوا في قارة وحدة

والشيء الوحيد الي بيفصلهم عن بعض

هيا الحدود الموجود بين كل بلدين في العالم

يعني هما قراب كتييير من بعض

ويعدو اشقاء متل الاخوة

والاصحاب والي صار مش حلو بحق الجزائر ولا مصر

والي صار هادا ( الخناقة عشان لعبة فاضية متل الكرة ) ا

شمت فينا اعداء الله واعداء الاسلام

ان شاء الله ما تتكرر هيك اشياء بين المسلمين والعرب

عشان احنا محتاجين نكون ايد وحدة في وجه الي يعادينا

لانه كمان احنا بعدنا كتير عن بعض ولازم نرجع نتوحد تاني

-********************************-

اختكم في الله الوردة الحمراء

رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 998307
الشعاع الأسود
عضو
الشعاع الأسود

ذكر
العمل/الترفيه : : طلب
المزاج : تمام
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك   رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 1:42 pm

لا يا اختي راجعي الخريطه وين وديتي ليبيا هههههههههههههههههههههه

عموماً هاذي دلوعه الشرق عملت فتنه نافعه ههههه

شكراً لكم جميعاً
الوردة الحمراء
عضو جامد جدا
عضو جامد جدا
الوردة الحمراء

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك   رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 4:54 am

يا فالح انا كان قصدي انه الي بيفصل

الدولة عن اي دولة تانية هيا الحدود

ما شي يا فالح

سوري قصدي يا فاشل

هههههههه

بدون زعل
mayoo
عضو جديد

ذكر
العمل/الترفيه : : لاعب كره
المزاج : نو
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك   رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 26, 2010 8:19 pm

لو سمحت انتى بتقول انك بتحبى مصر والجزائر صح بس انتى كمان بتقولى انك مابتفضليش دوله على الثانيه دى حاجه ترجعلك ولكى كل الحريه واحنا عمرنا ماطلبنا من حد كدا بس لازم تفهمى ان فى فرق
موش معنى كدا ان الجزائر موش كويسه بس الابن ماينفعش يغلط فى ابو وبعدين انا مصرى بس بحب الجزائر كدوله عربيه وفيها كتير محترمين بس لما يجى حد يغلط فى رمز عزه العرب وقائده العرب يبقى ده انسان سافل ومالوش تاريخ ليه لانو لو يعرفى تاريخو مكانش يقول كدا اكيد طبعا موش كل الجزائر ناس وحشه ومتخلفه بالعكس الجزائر دى دوله عربيه والى فيهم اخوتنا بس القاده والكبار الى عندهم موش عرب ليه لانهم لو عب ماكنوش سمحو ولو للحظه ان يحصل كدا صح لاكن مصر والجزائر طول عمرهم اشقاء طبعا غصب عن اى حد الى بيحكموها موش عرب لاكن انا موش عاوز اى حد يغلط فى الجزائر لان الجزائر دى دوله عربيه مسلمه يعنى هما عارنا واحنا عارهم لاكن لو فى حد غلط يبقى لازم يتحاسب او يتشال من مكانو وانتو طبعا فاهمين انا اقصد ايه لاكن الى حصل مابينا ده موش كويس ومش يعدى بسهوله لاننا احنى موش اى حد عشان يبعتو للناس المحترمه الى سافرت ام درمان شويه حطيست بلطجيه عشان يضربونا احنا لو كنا عرفين كدا كنا ولا بلاش مانتو عارفين بس الصحافه الجزائريه السبب واكيد دول موش جزائرين على العموم انا من رائيى بقول ان الحمد لله مصر بخير والامه العربيه انشاء الله يتصلح حلها والله يرحمك ياجمال اظن انك لو عايش مكانش ده حصل موش تقليل من السيد الرئيس محمد حسنى مبارك بس لان جمال عبد الناصر رحمه الله كان ليه مكانه ثانيه فى كل العالم حتى عند اليهود ماهو حبيب الملاين وانا بخب اقول لكل جزائيرى محترم انتو عارفين اننا اخواتكو واحنا الى لبعض لو حصل شر عندك ماهو شر عندى ويمسنى ولو حصل شر عندى برضو يمسك لو سمحت شيلو الخونه الى عندكم انتو ناس محترمين جدا بس لازم تكونو انتو الى فى الصوره موش الناس الثانيه عشان ماتضحكوش حد علينا لا الاه الا الله سيدنا محمد رسول الله
الوردة الحمراء
عضو جامد جدا
عضو جامد جدا
الوردة الحمراء

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك   رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس مايو 27, 2010 12:55 am

معلش لو سمحتي يا دلوعة الشرق ممكن تمسحي الموضوع والردود لان الموضوع بجد عامل ازمة كبيرة في المنتدي
sandyana
مديره المنتدي
مديره المنتدي
sandyana

انثى
العمل/الترفيه : : ادارة المنتدى
المزاج : مودى رايق
نشاط العضو :
رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك   رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد  عالرسالة دى اووووووك - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 05, 2010 5:59 am

مغلق يا نورهان

لان الاسئلة دى مش محتاجة حد يرد عليها كل الوطن العربي وكل العالم عارفين مين المصريين

رسالة من كل مصرى الى كل جزائرى وانا محتاجة واحد جزائرى يرد عالرسالة دى اووووووك
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-